Ahad, 29 Disember 2013

rebet tunai mingguan 80% bersama instaforex


Ramai trader tidak mengetahui bahawa setiap trade yg ditutup/closed ada nilainya. Setiap trade yang anda closed tidak kira dalam keadaan untung atau rugi  akan menerima sejumlah komisyen dari broker dan komisyen itu akan dibayar kepada partners/affiliaters broker.

Sebagai partner instaforex saya menawarkan perkongsian komisyen/rebet untuk traders yg daftar/register acc trading dengan affiliate code saya. Tidak semua partner/affiliaters berkongsi komisyen yg diterima dari broker dengan trader yg daftar/register account trading di bawahnya. Hanya partner yg menawarkan perkongsian sahaja akan membayar sebahagian besar komisyen yg diterima kepada traders di bawahnya.

Dapatkan rebet tunai 80% instaforex setiap minggu dgn memasukkan QQ di ruangan affiliate code semasa register account trading instaforex. Saya menawarkan perkongsian komisyen (juga dikenali sebagai rebet) dengan traders yg daftar/register account trading di bawah saya.

Mudah sahaja,hanya masukkan huruf QQ di ruangan affiliate code semasa membuka account trading di web http://www.instaforex.com

email maklumat account anda selepas siap buka account ker anoonefx@gmail.com

atau sms ke 0199454433

nama:
no acc instaforex:
no acc bank:
no tel:
saya akan hubungi anda selepas terima email

Saya menawarkan perkongsian rebet ini sejak 2008 lagi. Sudah ramai traders menikmati rebet tunai mingguan. Mengapa tidak anda.

0 ulasan:

Catat Ulasan